Klachtenregeling - praktijk de Branding

praktijk de branding, massagetherapie en meer...
een zee van aandacht bij praktijk de branding
diensten Praktijk de Branding
massagetherapie, bewustwording, healing, hooggevoeligheid
Ga naar de inhoud

Klachtenregeling

INFO
Klachtenregeling

Bij een klacht over een behandeling wordt eerst getracht dit met u te bespreken.
 
Ook is het mogelijk een onafhankelijke klachtenfunctionaris in te schakelen. Hij/zij kan ondersteuning bieden bij formulering van de klacht of bij onvrede en helpt bij het zoeken naar oplossingen.
De therapeut heeft het recht om hiervan op de hoogte gesteld te worden. De praktijk is hiervoor aangesloten bij Quasir.
 

Daarnaast is de praktijk aangesloten bij een door de overheid erkende geschilleninstantie, Stichting Zorggeschil en valt onder de onafhankelijke tuchtrechtspraak van de RBCZ.

 
Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de beroepsvereniging VBAG: https://vbag.nl/consument/klachten-en-geschillen/  
© JV webdesign 2024
Praktijkadres: Huibert Pootstraat 23, 1962HA Heemskerk - Tel. 0251-236988 / 06-49798515
Terug naar de inhoud